فعالانه در شبکه های اجتماعی حضور یابید

نقشه راه استارتاپی

ایجاد وجهه و تصویری عمومی از کسب و کارتان، امروزه به دلیل گسترش ابزارهای ارتباطات الکترونیکی، از هر زمانی ساده‌تر و مقرون ‌به‌ صرفه‌تر شده است. این اقدامات بایستی در مراحل نخستین راه‌اندازی کسب‌وکار دنبال شود و منافع بسیار زیادی دارد. از این طریق استعدادها، کارمندان، شرکای استراتژیک و حتی سرمایه‌گذاران، راهی برای پیدا کردن شما خواهند داشت و در کنار آن، شما می‌توانید داستان استارتاپ‌تان را برای همه بیان کنید. نام تجاری (برند)، لوگو و وب‌سایت و صفحات در شبکه‌های اجتماعی ارکان این گام است.

بخش مهمی از ایجاد کسب و کار، توان بازاریابی آن است. اگر شما حتی یک محصول هم در بازار ندارید، شروع کنید به حضور آنلاین از طریق راه‌اندازی وب سایت و حضور فعالانه در پلتفرم‌های شبکه‌ای