استارت آپ های موفق:

سایت برند لس

در سال 1986، نیویورک تایمز یک مقاله تحت عنوان بدون زوائد بدون فروش، منتشر کرد. این آغاز ظهور محصولاتی با بسته بندی ساده بود. بدین معنی که مصرف کنندگان از محصولی با کیفیت مشابه ولی بدون پرداخت هزینه اضافی برای بسته بندی، بازاریابی و تبلیغات لذت ببرند.

ایده برند لس توسط یک زوج انگلیسی در سال 2016 ارائه و در سال 2017 با سرمایه ایی حدود 50 میلیون دلار به یک استارت آپ موفق تبدیل شد. این ایده خلاق به یک چیز ختم می‌شود؛ دستیابی عالی با قیمت هایی کاملا منصفانه . به گفته بنیانگذاران این استارت آپ، خرید از این سایت مانند یک بازی ساده است که تنها دو انتخاب دارید: اینکه چه چیزی میخواهید؟ و چقدر میخواهید؟

سایت برندلس با ارائه لیست گسترده ایی از محصولات بدون برند تنها با قیمت 3 دلار یکی از موفق ترین شرکت های استارت آپی دنیا است. این سایت با فروش محصولات خود به صورت آنلاین در بسته بندی بدون برند ادعا می کند که تا 40 درصد از هزینه های پنهان مرتبط با بازاریابی و نام تجاری و تبلیغات را برای مصرف کننده کاهش داده است. در این سایت شما امکان انتخاب تمام کالاهای روزانه مورد نیاز یک خانه را فقط با قیمت ثابت 3 دلار دارید. مدیران سایت کالاهای خود را بصورت عمده خریداری کرده و بسته بندی می کنند؛ هیچ برندی بر روی کالای خریداری شده وجود ندارد.